Job 32 van 85


Report this listing

Solliciteren



Customer Service | vast contract | Brugge


Functie

Wil jij op een commerciële binnendienst actief bijdragen aan de verkoop? Spreekt de metaalsector je aan?
Vaste job in Brugge!

Binnen deze functie werk je in een staalhandel en maak je deel uit van de customer service afdeling.

Jouw job start bij de prijsaanvraag van de klant. Jij staat in voor de controle van de prijsaanvraag en het opmaken/opvolgen van de offertes.
Verwerking gebeurd via het crm pakket.

Daarnaast heb je contact met de klant.

Je werkt samen met de externe sales collega's voor het beheer van de klantenportefeuille. Je hebt zowel interne als externe contacten.

Jouw profiel

Duidelijke communicator waarbij je de klant centraal zet
Commerciële instelling , weten wat leeft bij je klant

Interesse in een B2B technische branche (metaal)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen

Aanbod

  • Loon volledig bespreekbaar in lijn met ervaring;
  • Job met daguren in Maldegem;
  • Fulltime contract van 39uren/week;
  • 20 wettelijke feestdagen + 12 aanvullende ADV-dagen;
  • Maaltijdcheques;
  • Ecocheques;
  • Hospitalisatieverzekering DKV;
  • Verlof: Collectieve sluiting tijdens bouwverlof (laatste 3 weken van juli) + tussen kerst & nieuwjaar - resterende dagen vrij op te nemen in overleg. (Ook deels op te nemen in uren)
  • Bedrijf wenst over te gaan tot aanwerving via voltijdse tewerkstelling, geen 80%


    Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

    Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
    Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
    Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

    Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren